Află de aici cum să utilizezi cristalele naturale şi pietrele semipreţioase, astfel încât să lucreze în avantajul tău ca parteneri de încredere.

Intotdeauna pe prima pagina apare cel mai recent articol publicat.
Citeste in ARHIVA BLOG si alte articole interesante publicate in lunile anterioare.
Textele si fotografiile apartin www.kristale.ro & www.acvaria.com

De ce iubesc cristalele. (Editorial)



Nu m-au interesat cristalele dintotdeauna, pana intr-o zi cand am citit pe un site ca piatra mea zodiacala ar fi Lapis Lazuli. Intrigata de acest nume – dar si de faptul ca nu stiam o iota despre aceasta piatra - am plecat in cautare de cristale la magazinele de profil din oras. Vanzatoarea mi-a spus ca, la comanda, imi poate aduce cristalul dorit, si intr-o saptamana am primit primul meu cristal „personalizat”. 

A fost dragoste la prima vedere! Lapis Lazuli – tradus din latina ar insemna simplu: piatra albastra – era, desigur, de un albastru intens, ca scurs de pe zidurile Voronetului, mic si schimonosit, asa cum l-a lasat adancul pamantului in formarea sa. A fost primul cristal care mi-a intrat in casa si in viata si, din acel moment, am adunat, cu aceeasi pasiune, alte cateva zeci de roci si cristale carora le-am descoperit valoarea ascunsa in structura pietrificata.

Departe de a fi devenit o experta in geologie, am descoperit insa energia pe care cristalele pe care le purtam mi-o ofereau cu generozitate, doar bucurandu-ma de lumina pe care o irizau, culoarea pe care o revarsau.... Cu un cristal langa mine, ma simt protejata, ocrotita, in siguranta, atitudinea mea s-a shimbat, viata mi s-a imbunatatit, visele mi s-au implinit. Ba chiar am avut momente cand, uitand cristalele acasa, nu mai eram in apele mele, nu ma simteam bine, eram practic vulnerabila la orice...

Sa fi devenit o dependenta? Nu neaparat, dar de atunci am impartasit din pasiunea mea pentru pietre si altora, care au fost la fel de incatati sa simta aceleasi furnicaturi in degete atunci cand au tinut prima oara cristalul in mana si aceeasi placere vizuala atunci cand au ales cu ochiul ce li se potrivea.

Cristalul te cheama! Daca vrei ca viata ta sa devina mai buna, mai implinita, mai organizata, ia cu tine piatra care te atrage. Nu alege neaparat dupa recomandarile zodiacale - acestea sunt pur orientative si difera de la un autor la altul - eu te sfatuiesc sa alegi dupa cum iti sopteste sufletul. Daca vezi un cristal si iti face cu ochiul, atunci de el ai nevoie! Cand vei citi, mai apoi, ce calitati are, ce aduce el in viata ta, iti vei da seama ca el te-a ales pe tine, nu invers, si ca era exact suplimentul ce te completeaza pentru a fi intreg!

A scris pentru kristale.ro: Dana Mîndru
MAGAZIN ONLINE: WWW.KRISTALE.RO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu